Tanka värme och kärlek

Nu tror ni jag är schizofren. Det är OK.

I helgen ska jag tanka värme, kärlek och energi hos mycket goda vänner. Jag ska kramas, skratta, prata, kanske gråta och skratta lite till. Jag ska låta mig fyllas av värme, ljus och om-tyck tills jag bara sprängs.

Det är min plan och den tänker jag genomföra, come hell or high water.

2 responses to “Tanka värme och kärlek

  1. Det låter som en bra plan! Tanka så du står stark och känner att du har värmen med dej där du går!

    Kram från
    Agneta
    (agneta_l_se på twitter)

Kommentera

