Bästa vänner

Det är inte så lätt att träffa nya vänner i vuxen ålder, särskilt inte av motsatt kön. Det umgås oftast i grupper om kvinnor eller par och som singel har man inte så lätt att hitta nya vänner.

Genom Twitter har jag hittat flera väldigt goda kvinnliga vänner som jag inte klarar mig utan men det var inte de jag skulle skriva om.

Jag har träffat en man som jag numera räknar som en av mina bästa kompisar. Det gör mig väldigt väldigt glad. Vi skrattar, pratar allvar, skojar, diskuterar, skrattar lite till. Han har en förmåga att få mig att skratta när livet känns för jäkligt.

Det är himla kul att ha en sån vän. Vi har inte lika liv i någon aspekt, vi gillar inte riktigt samma musik, vi har inte samma intressen – vi är rätt olika men nåt funkar tydligen för jag tycker vi har väldigt kul ihop 😉

Jag hoppas få ha kvar honom som vän vad som än sker. Det vore synd att behöva sluta skratta.

2 responses to “Bästa vänner

  1. H[ll h[rt i honom. V’nner, riktiga v’nner vet man vilka det ‘r och de ska man vara r’dda om.
    N[gra mil hit eller dit ‘r inte s[ nogr’knat >(

  2. *ler* Vilken tur han har som får ha dig i sitt liv. Jag hoppas också ni fortsätter vara vänner älskade du❤

Kommentera

