Betala för kärlek?

Det slog mig idag att vissa människor verkar ha fått betala höga priser för kärlek i sina relationer?
Missförstå mig rätt, jag betalade också men förstod det inte då och det var inte mig jag relaterade till.
Nej tänk er att alltid behöva prestera något för att få ett enkelt ”du är bra” eller att slå knut på sig själv för en kyss? Ohållbart, särskilt om man förstår sammanhanget … Skadligt om man fortsätter och föder ens misstänksamhet till max….
Kräver längre och mer funderingar… Återkommer om detta ..

Kommentera

