Ont

Världen gör ont. Det är nu jag vill ha tillbaka min anonyma lilla blogg som ingen läste. För att kunna sätta ord på mina känslor, för att kunna omgruppera mig själv, mitt sätt att förhålla mig till världen och få bearbeta det som händer.
Det är smärtsamt när man vill olika och vågar olika mycket. Det gör ont i hjärtat att bli bortvald oavsett skälen och heta tårar rinner längs kinderna i fulgråt för att jag inte vet vad jag ska göra för att det ska bli bra.

Du kommer alltid vara min fantastiska vän, den jag kan fnissa med, gråta hos, skratta åt och prata med och diskutera allt med. Men just precis nu gör det ont att känna dig så väl. Att veta hur dina kyssar smakar, att känna dina händer på min kropp, att veta hur du kan få mig att känna och att ha hört dina hjärtslag så nära. Det smärtar att bara vara vän, det får mig att gråta att se …. Dig så hel. När jag är trasig.

Jag vill dig inte illa, tvärtom. Jag hoppas inte detta gör dig ont för det är inte min mening, jag menar allt jag sa och skrev, jag bara …

Ska skaffa mig lite nytt pansar, se över mina känslor och stänga min dörr igen en stund. För min egen skull.

4 responses to “Ont

  1. Önskar jag var nära dig. Vill kunna krama dig. Berätta hur mycket du betyder för mig.

  2. Härmed förbjuder jag dig att må sådär. Hör du det? Jag vill att du ska vara GLAAAD! Kram, kram!

  3. Ajaaa. Jag kramar om dig nu, lite så där digitalt, så som vi gör.

  4. Tack tjejer, jag har bara inte energin. kram.

Kommentera

