Slut nu.

Detta är ett redigerat inlägg. Det första blev för personligt och hörde inte hemma här utan att såra.

Nej. Slutynkat.

Det är märkligt hur fort det går att vänja sig vid en person. Vid ord, vid glädje, vid hemligheter, vid skratt, vid allvar, vid tårar och vid omtänksamhet. Och hur fort allt det kan försvinna.

Nu ska jag bara samla ihop mig igen. Bli mig själv, utan stöd. Det är jobbigt men det går… det kommer sig. Jag måste våga, jag måste leva. Jag hoppas jag vågar igen.

Nu ska jag trösta mig. Tänka på mig. Inte på dig.

2 responses to “Slut nu.

  1. Inte ensam. Vi finns här<3 kram hjärtat mitt!

Kommentera

