Offerkofta

Hm. Alltså det var inte meningen att ta på sig offerkoftan igen, inlägget nedan grundar sig på livet förstås men inte bara på denna vecka eller nu. Jag vaknade ur en mycket konstig dröm i morse kl 03.20 och kunde inte somna om innan jag hade fått ur mig orden. Jag känner ibland att jag måste förtydliga sånt för jag vill inte att ni ska ta illa upp och tro att det handlar om er eller om den å den. De flesta av mina inlägg är en blandning av människor, erfarenheter och tid. 

Så visst, en mening kan handla om Någon, en annan om han, den där och en tredje mening om någon helt annan. Men en sak är säker – det handlar om mig. Mina erfarenheter, mina känslor, mina intryck och det jag vill fundera över. Det är min blogg. Får väl ta på mig ansvaret då 🙂 

Tar du illa upp, har funderingar eller frågor – säg till. Jag är kanhända diplomatisk men ärlig. 

Kommentera

