Allt å lite till

Ibland känner jag att jag vill göra mer. Gå den extra millimetern, anstränga mig en gång till, sträcka mig fram över mållinjen som en löpare i OS

Men somliga säger att det aldrig blir bra nog. Andra säger att det redan är för bra.

Jag? Jag säger bara – har folk inget bättre för sig?

One response to “Allt å lite till

  1. Jag har nog ett litet troll på vardera axel och den ena vill att jag ska anstränga mig lite lite mer hela tiden, och den andra vill att jag ska slappa lite lite mer hela tiden, och ibland vet jag inte vem jag ska lyssna på 🙂

Kommentera

