Olika

Det står alltmer klart för mig att vänlighet, ärlighet, värme, vänskap och omtanke om andra är något få människor uppskattar. Eftersom det råkar vara egenskaper jag värderar högt och försöker vinnlägga mig om att själv stå för så blir jag mycket ledsen, sårad och besviken när mitt handlande blir bemött med tråkigt skällande, anklagelser och skitsnack.

Mycket i min blogg är anonymt, det kan ge upphov till missförstånd som jag vill undvika.

Men det är är som det är. Kom inte till mig i framtiden om det är nåt. Jag är visserligen inte långsint men har jävligt långt minne.

Och nu är det nog. Nog med skitsnack, nog med anklagelser, nog.

Kommentera

