Kryptisk

Jag är medvetet kryptisk här. Jag vill inte lämna ut vare sig människor, vänner, älskare, annat löst folk eller skitstövlar.

Det kan alltid leda till missförstånd. Givetvis. Men jag förklarar hellre öga mot öga om någon vill veta.

Det kan tyckas som om jag är väldigt öppen men det är jag faktiskt inte. Det ni ser är ord. Stora, små, kryptiska och blandade till oigenkännlighet. Då, nu, förr, sen, framtid blandas med olika personer.

Så kommer det förbli. För min skull, för allas skull.

Fråga gärna, diskutera och prata med mig men anta inte. Och anklaga mig inte för saker som inte har någon som helst verklighetsförankring. Då blir jag arg. Det är inte så ofta det händer…. Som tur är.

Jag vet vem jag är, vad jag står för, mina värderingar och åsikter. Jag vet vad jag vill ha och vad som inte ska ske.

Gillar du mig inte som jag är – dra åt helvete. För jag kommer inte bli annorlunda för din skull.

Gillar du mig – stå för det och visa det. Då har du en mycket lojal vän alltid i din ringhörna och alltid beredd att ställa upp.

Take it or leave it.

20120512-184318.jpg

2 responses to “Kryptisk

  1. Jag gillar dig. Jag fattar inte alltid vad du svamlar om, men det gör inget 😉

Kommentera

