Jag

En bra ytlig sak med mig;

Jag har vackra blå ögon.

En bra sak med mig;

Jag är omtänksam.

5 responses to “Jag

  1. En fantastisk sak med dig:

    Du har ett fantastiskt skratt! (lite ytligt)

    Du är genuint snäll. (inte ytligt)

    • Tack! Noteras 🙂 och det är en om dagen så jag återkommer … Men känner dina ord i hjärtat.

  2. Jag är sjukt avundsjuk på dig för ditt fantastiska hår. Jag har alltid önskat mig lockar, lots of lockar. Sen älskar jag dig för ditt sätt att se min onge. Ibland har du inte tid med mig, när han är med och … Åh, så jag älskar att bli brädad då.

    • Du får håret om jag får låna din underbara onge ibland ! Rakar mig direkt 😉

      Tack min vän, jag har gjort plats i hjärtat till er båda.

      • Han kissade i min säng i morse. Då var det bara att gå upp. Halv sex. DÅ hade du gärna fått låna honom. Fast det är sant. Jag tappade lusten för sängen ändå…

Kommentera

