Jag

Det här är min blogg. Mina ord.

När jag är arg skriver jag.

Det är ingen dagbok, ingen historia om mitt liv, jag visar inte mina outfits, eller ens alla foton jag tar.

Det finns människor som tror jag är dum. Och det kanske är sant i vissa aspekter men jag är faktiskt inte så dum att jag lägger ut hela mitt liv, allt jag sysslar med, allt jag tycker, känner och tänker på en offentlig blogg. Den läxan har jag lärt mig.

I den här bloggen finns tankar ur mitt perspektiv, jag kan inte ta ansvar eller ens förstå någon annans version av saker som händer – det finns alltid två sidor av ett mynt.

Här finns texter om inget speciellt, om speciella saker och texter som inte handlar om verkligheten.
Beror mycket på humör och förmåga. Jag tänker inte berätta vad som är vad. I framtiden heller.

Framför allt är det mina ord som jag låter dig läsa. Det ska du vara tacksam för. För jag är gärna utan publik även om jag gärna bollar åsikter.

Trött på att människor använder min energi och min kraft och min styrka till sina egna syften. De är mina.

En god vän sa nyss att människor som gör sånt är inte större än den förmåga de visar, de lyssnar hellre på andra än på min kraft och styrka.

Kloka och tänkvärda ord som jag ska bära med mig.

Om någon känner sig utpekad eller tar illa vid sig, berätta det gärna. Jag är inte främmande för att återta ord, be om ursäkt eller förklara. Men detta är min sida av saken.

Kommentera

