Skitjävla förbannad

Vi tar grundreglerna för den här bloggen igen.

1. Mina tankar. Inget annat.
2. Inga dolda budskap, inga spel. Är det någon person som ska läsa ett inlägg riktat till dem så berättar JAG det för personen i fråga.
3. Jag publicerar vad fan jag vill här. Givetvis inom lagens råmärken. Har du synpunkter, frågor eller funderingar – vänd dig till mig. Inte till någon annan.
4. Anta inte att det handlar om dig.
5. Jag blandar dåtid, nutid, framtid, fantasi och otid hejvilt. Den enda som vet vad det handlar om är jag.

Ska det vara så jävla svårt att få skriva i fred?!?

Jag är så arg och trött på välmenande tips åt alla håll å kanter. Låt mig leva mitt förbannade jävla liv själv. Jag är fullt kapabel att göra mina egna beslut å val.

Förresten – om du känner dig uthängd, förfördelad eller whatever – kom till mig då. Jag är ärlig och står för både mina ord och handlingar och är inte rädd att be om ursäkt om jag gjort fel.

Dra åt helvete.

4 responses to “Skitjävla förbannad

  1. jag ser din vrede. och förstår den. här är det dina ord. skriv som du vill. kram

  2. Nu vet jag i och för sig inte vad det gäller, men ibland är det skönt och välbehövligt att ryta till och säga ifrån. En fin vecka önskar jag dig! Kram! ♥

  3. Bra skrivit!
    Precis så e det!!

  4. Stå på dej!<3

Kommentera

