Lyster

Det är mycket få människor som ”push my buttons”. Som har makten att få mig att skrika, skratta hjärtligt, gråta, rasa, fnissa och bli hysterisk.

Tackar högre makter för det. Sånt är jobbigt …

Är hellre balanserat glad och trevlig. Lite helyllevanilj. Fast det är ju mer lyster i livet om man kör hela registret?

Jag både älskar och hatar dessa människor. De har ju ofta förmågan att verkligen trycka på fel knapp vid fel tillfälle … Och ibland göra det med vilje.

Men jag får träna andningsteknik, tålamod och diplomati 🙂

2 responses to “Lyster

  1. knepigt det där. längtan kontra förnöjsamhet.
    jag trycker nog mest själv på knapparna.
    går igång på nåt jag hittar på loppis. njuter bön och meditation t ex.
    men längtar som fan efter en man som kan avguda mig passionerat 😉
    http://jeanettish.blogspot.se

Kommentera

