Semester

Semesterplaner, åka iväg, leva upp, sola, umgås, planera, bada, skratta.

Jag vill inte. För första gången vill jag bara dra täcket över huvudet. Inte göra nåt enda litet.

Inte ens de planer jag har lösa i huvudet.

Återhämta sig. Vila. Jag behöver det. Men jag behöver det där andra också. För det är viktigt.

Men jag orkar inte tänka så långt än.

2 responses to “Semester

  1. Vi har ett ledigt rum på övervåningen med eget badrum. 15-20 min promenad till strand och cafeer. Finns iofs risk att vissa barns skrik kan höras…

Kommentera

