Medlidande

Nej det var inte därför jag skrev det. Det är inte synd om mig alls. Inte det minsta.

Jag har bara inte träffat rätt man.

Jag vet vem jag är, jag vet var jag står, jag vet.

Likväl så varje gång jag tror att kanske denna gång duger jag kanske och så anstränger jag mig så jag går sönder och … Ja, det är sällan jag duger. Ändå.

Då måste jag bygga upp mig lite igen. Komma på att det nog var fel man igen istället för fel på mig. Det gäller bara att få tanken att gå rätt väg igen.

Kommentera

