Saker jag önskar

Att man skulle kunna köpa sånt som tålamod, kunskap och empati på ICA.

Att alla skulle vara vänner ( inga krig ftw).

Att man skulle få en lapp när man var sisådär 16 år med namn och när och var man skulle träffa sin kärlek. Så visste man liksom?

Att vi alla skulle bry oss om jorden på bästa sätt.

Att vi alla skulle må bra.

Att … Ja, önskningarna är många och långa och vissa helt omöjliga. Men önska kan man ändå. Och det gör jag.

2 responses to “Saker jag önskar

  1. Den där lappen med vem jag skulle träffa skulle jag velat ha när jag var 16, så hade jag sluppit 14 år av vånda över att: jag kommer aldrig träffa någon att dela livet med!

    • Vet du, jag tror man kan vara lycklig ändå. Men självklart vill man dela sitt liv med någon. Att någon ser en. Vara saknad. Viktiga saker.

Kommentera

