Mindful

Igår var jag på en introduktionsföreläsning i Mindfulness. Mycket intressant. Svårt, mycket jobb med dig själv – hur du vill vara. Men intressant.

Att vara accepterande, inte döma, ha tillit mm – allt jag måste arbeta med …

Meditationen tar jag dock med mig med glädje, måste hitta lugn i snurret.

Så med tibetanska tempelklockors klingande påminner jag om reglerna för denna blogg. De finns under ”om”. Gissa inte, fundera inte – fråga om du undrar. Det är mina texter, jag vet vad de syftar till. Du behöver inte bekymra dig …

Gå med lugn och kärlek.

Kommentera

