Det är klart..

Älskade du,

Mailet är klart, det ska bara skickas. Alla frågor jag vill ha svar på är med, alla tankar som snurrat är med.

Jag saknar dig så, vet att livet sett annorlunda ut om du levt, undrar om det blivit som vi tänkte då för 19 år sedan?

Älskade storebror, varför gick du genvägen? Varför ringde du inte? Det gjorde väl inte ont?

Jag har inte gift mig, jag har ju bara en best man nu för tiden och lillebror vet vi ju hur han är ? Hihi. Världens bästa men vi är en man kort när du inte är här längre. Alltid var vi så samspelta.

Kommer du ihåg när vi fyllde lillebrors badvatten med kopparormar? Eller när varanen rymde? Eller de där nakna igelkottarna som var blinda? Eller när vi flög från Miami med tarantellorna? Det var en höjdare !

Älskade storebror vad jag saknar dig! Jämt! Men ibland mer än annars. Som idag.

Men där du är finns ingen e-post, bara moln. Vinka till mig?

Puss å kram!

2 responses to “Det är klart..

  1. Kan inte säga mycket mer än så.
    Tror du förstår ändå.

Kommentera

