Känna

Ni vet ju hur förtjust jag är i Twitter? Ja, det är inte riktigt hälsosamt alltid…

Flödet består av människor som irriterar, berikar, förtjusar och skojar. Några nya, vissa gamla (tidsmässigt). Men det händer att man träffar på fantastiska personer i flödet.

En som hängt med länge är @sisteraquarius. Den modiga stockholmskan som träffade kärleken via Twitter och flyttade till Skåne. Idag var det dags, vi skulle ses för lunch…

Jo, vi åt lunch. Det gjorde vi. Fikade också.

Och snackade bort hela eftermiddagen. Skrattade, förfasades och kom till intelligenta slutsatser om mycket.

Det är så kul när det klickar, när man liksom trivs ihop och när man känner att man funkar. Det är ju trots allt en person jag aldrig träffat förr? Men jo, det gör vi om flera gånger…

Ja, vissa är jag så glad och tacksam att de kliver ur min telefon och blir levande … Och @sisteraquarius är en av dessa fantastiska människor som jag blir glad av!

4 responses to “Känna

  1. ..när kommer du till Sicilien då så vi också får bli levande? 😉

  2. Underbart, härligt, roligt! Tack för att du finns, vi ses snart igen. Kram.

Kommentera

