Ånger, kval och sånt.

Har skrivit ett rätt kritiskt inlägg som jag inte publicerat än. Jag har lite kval redan innan …. Så frågan är om det ska publiceras eller om det ska få sova gott bland mina utkast en stund?

Ord är svårt och jag tycker ju inte om att människor blir arga på mig. Det är onödigt att röra om i en gryta bara så där.

Och nej, det pekar inte ut någon eller är avslöjandet av stora hemligheter eller sånt tjafs. Jag blev arg på en företeelse i går och reagerade med att se rött.

Det blir nog sovmorgon där ett par dagar. Det blir bra så.

Kommentera

