Talesätt

Det finns ett talesätt som säger att man ska hålla sina vänner nära men sina fiender ännu närmare. Myntat av Sun Tzu någon gång på 400 f kr.

Jag tänker inte lyssna på honom.

Det är bara tråkigt att fylla sitt liv med oro, idioter och behöva fundera på dolda tjafsiga budskap och skitsnack.

Jag har som sagt tröttnat på ytlighet och falskt snack. Blir irriterad varenda gång jag inser hur himla dum jag varit.

Så nu tänker jag vara mindre dum i framtiden.

One response to “Talesätt

  1. jag med.
    när jag inser att livet redan är knökfullt för den andre. den nya vännen.
    när goda vänners lag är det som gäller.
    mera jeanettish-style in life 🙂
    kram fina du ♥

Kommentera

