Radera

Hade det legat för mig att radera ord så kan det hända att jag gjort det men livet är som det är. Det går framåt jämt.

Den där personen som får mig att skratta, att andas, att diskutera, att tänka, att bubbla, att tycka det är helt normalt att börja dagen med ett fniss och som fått mig att köpa en kaffekokare …

Människorna runt om mig som av rätt outgrundliga anledningar tycker omåttligt bra om mig.

Ja. Livet är outgrundligt och i det finns bra och dåligt. Just nu är jag på ett bra ställe. Jag njuter, samlar energi och skratt.

Men som sagt, ord är inte bara ord. Och jag raderar inte mina, hur gärna någon annan än önskar att jag skulle.

Nej, jag lär mig. Och gömmer mig inte. Föd ditt eget drama.

Kommentera

