Avstånd

Just nu önskar jag intensivt att Stockholm var mycket mindre och att Lund å Kristianstad låg mycket närmare Stockholm än Köpenhamn.

Avstånd är mycket otrevligt när man längtar efter människor.

Idag sa någon jag tycker väldigt mycket om att ”Hemma är där ens närmaste finns, inte där man är folkbokförd.” jag känner att jag typ celldelas. Just nu på ca fyra olika ställen.

Jag är ledsen men det fullkomligen suger. Rent bokstavligen.

Undrar om jag kan starta det där kollektivet nån gång? Snart.

2 responses to “Avstånd

  1. Göteborg är mindre och Lund ligger 1.5h närmare! Win, win! 😉

Kommentera

