Ruvar

Ja, jag ruvar lite på ett inlägg. Det måste bara … Ligga till sig lite. Växa färdigt. Mogna. Eller snarare – jag ska våga lägga ut det. Det är lite omvälvande.

De senaste månaderna har en person skakat om min värld så till den milda grad att jag inte riktigt hänger med. Sånt som tidigare var en dröm är nu möjligt, sånt som inte var möjligt är realitet och ja, jag är lite …. Inte skeptisk eller full av tvivel men försiktig. Jag måste hänga med i svängarna liksom.

Det är bra svängar så det ska nog bli bra det här till slut. Eller bättre. För det är redan bra. Väldigt bra.

One response to “Ruvar

  1. Det låter härligt det där!!
    Ja eg blir det ju oftast bra till slut, förutom om man drabbas av någon hemsk sjukdom eller något sånt förstås. Men allt annat i livet brukar ju faktiskt ordna sig på ett eller annat sätt. Det är bara svårt att tänka sig det när man är nere och deppig och allt känns som att det inte kommer gå bra.

Kommentera

