Sömnlös i Stockholm

Jag har varit på bröllop idag. Vackert, lite tårar och en del fniss.

Jag är glad för deras skull. För min också förstås! Att jag fick vara del av deras lyckliga dag, det är rätt stort ändå?

Efter god middag, gott vin, lite dans och så där har jag sovit en stund men tant börjar bli gammal så nu ligger jag vaken på soffan (för att inte väcka han den där som trynar gott) och surfar runt. Ute viner stormen och här inne är det varmt.

Ville jag nåt? Nä. Mest tjattra. Och komma i håg det råd som prästen gav brudparet;

Man är ett team.

Kommentera

