Ett år

Idag är det ett år sedan jag spenderade natten på sjukhus pga min mage.

365 dagar senare, minus 30kg och få svar. Jag har sk tarmfickor. De borde inte ge de här besvären men annars är det typ inget fel på mig. Förutom att illamåendet är ständigt, hungern oberäknelig och ibland har jag ont.

Men jag är frisk. Faktiskt.

4 responses to “Ett år

  1. Oj, redan ett år sedan? Känns som att tiden gått fort, men den går ju ofta fortare när man är på ”utsidan”…

  2. Ja men du vet hur det är, när man är mitt i något så tycker man kanske inte att tiden går särskilt fort alls, medans dom runt omkring tycker det. Ett exempel: Min kompis ska ha bebis om 2 veckor. Jag tycker det var ungefär i förrgår hon berättade att hon var gravid. Hon tycker antagligen att det var förra århundradet… Lite så 🙂

Kommentera

