Födelsedag typ

Idag firar jag fyra roliga år på Twitter. Min spontana reaktion är ”herrejävlar”!

Ni är fantastiska! De vänner jag fått, de människor jag mött, kunskap jag fått och upplevelser jag annars missat.

Jag har också mött han den där som vågar käfta med mig, kan få min hjärna att byta spår och som fått mig att älska oreserverat. Det kan låta som värsta klyschan men jo. Konstigt men sant. Han fanns där.

Vänner jag aldrig vill släppa finns där, människor jag helst aldrig vill träffa också. Jag har lärt mig mycket på dessa fyra år, om människor, beteenden och ärlighet.

Förra årets blogginlägg är någorlunda relevant och jag önskar mig fortfarande mer medkänsla, mindre aggressivitet och mer kärlek. Vännerna som jag kommit att älska och vill flytta in i min byrå typ och de jag trodde var vänner… ja… Vad ska jag säga om dem? Jag säger så lite som möjligt.

Men jag hade aldrig trott att det skulle bli så här.

Tack för att ni finns.

4 responses to “Födelsedag typ

  1. Tack för att DU finns. 🙂

  2. Precis, tack för du finns!!!!! Och tack Twitter för våra vägar korsats!

Kommentera

