Undran

Undrar ibland hur jag uppfattas, hur människor uppfattar mig? Som idag när jag känner mig virrig, har mycket i huvudet och känner mig på något vis utanför? Hur uppfattas jag ? Charmigt förvirrad? Jobbig? Konstigt tyst?

Jag vill vara en fluga på väggen så ingen ser. Höra vad som sägs.. Eller kanske inte. Det sägs ju att den som tjuvlyssnar inte hör något gott om sig själv och det är säkert sant.

Det är bara dumt, jag vill nog inte veta vad folk tycker och tänker. Jag skulle dock vilja förstå bättre. Förstå varför människor gör och säger det de gör. Vad de har för strategier, eller inte har kanske? Jag har sällan nån strategi 🙂

Ett trött och lite virrigt inlägg, det är tyst här när han den där och barnen åkt hem. Tankarna snurrar.

Kommentera

