Välsignelser

Dagar kommer, veckor går. Jag har mat i kylen, kläder som värmer och ett tak över huvudet där jag är trygg.

Jag har en fantastisk familj. Min älskade pappa, min fantastiska lillebror, mina farbröder och fastrar och otaliga kusiner. Jag har han den där underbara pojkvännen och hans familj.

Jag har vänner. Långa, korta, nära och långt borta men alla lika goda. De har nära till skratt, gråt, kramar och gnäll.

Jag har jobb som jag gillar, kollegor som jag skrattar med.

Kort sagt? Jag har det bra.

Kommentera

