Sambo

Jag har blivit sambo. 

Det är stort, fantastiskt, jobbigt som fan, underbart och början på nåt nytt. 

Nu är jag en del av en familj, eller ja, det var jag ju innan också men nu har jag en egen familj att ta hänsyn till. Nu är det fler än jag. Det är det jobbigaste – jag kan inte göra som jag vill. Det får jag vänja mig vid. 

Det roligaste? Resten. Allt. 

Det har var en sak jag aldrig trodde skulle hända. Jag är förundrad. 

Jag är lycklig, lite förvirrad och just nu mest tyst. 

Kommentera

